نماینده مردم خمین در مجلس گفت: گران شدن کالاها بخشی به گرانی مواد اولیه و بخش دیگر گرانی ها به گران فروشان برمی گردد که باید با برنامه ریزی دقیق بر عملکرد آنها نظارت نمود
کد خبر: ۹۴۴۱۶۵۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در جمع پاسداران سپاه خمین گفت: اقتصاد کشور نیاز به تحول بزرگی دارد و این تحول اقتصادی در کشور منجر به عدالت خواهد شد و مردم از آن بهره خواهند برد.

وی گفت :قوای سه گانه برای اولین بار همسو با هم بعد از 43 سال به دنبال پیاده کردن اهداف نظام و انقلاب اسلامی هستند و با مطالبات رهبری در یک جهت گام بر می دارند همانطوری که در گذشته در حوزه های مختلف بصورت تسکینی بویژه در حوزه اقتصاد کار انجام می شد و اصلاحات ساختاری و اساسی محقق نشد .

قوای سه گانه به دنبال شکستن انحصار ها و ایجاد عدالت در جامعه/مجلس با قاطعیت در مقابل حقوق های نجومی خواهد ایستاد

نظری بیان کرد: یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی شکستن انحصار در حوزه های مختلف بود و قوای سه گانه در صدد است که با قاطعیت این انحصار را بشکند و رانت خواری را از بین ببرد تا همه مردم بتوانند به طور مساوی با توجه به تخصص و استعداد خود از این امتیاز عمومی بهره ببرند .

نظری گفت : از دیگر مصوبه مجلس شورای اسلامی موضوع فرار مالیاتی است و گردش مالی کارت خوان ها وصل شده به سازمان امور مالیاتی و تمام روزنه های فرار مالیاتی بسته شده و افراد و اقشاری که از این قانون تبعیت نکنند مجوز کسب و کار آنها باطل می شود ونمی توانند فعالیت داشته باشند..

نماینده مردم خمین در مجلس گفت : مجلس با مصوبه یا به دنبال حذف کردن حقوق های نجومی بود و یقینا مجلس با قاطعیت در مقابل حقوق های نجومی خواهد ایستاد و طبق قانون ،حقوق ها بیشتر از 7 برابر نباید باشد،رتبه بندی معلمین که 10سال هست که راکد مانده و اقدامی در خصوص آن انجام نشده است و همچنین در مورد افزایش جمعیت و فرزند آوری اقدامات خوب و موثری به شمار می رود که مجلس و دولت به دنبال ساماندهی آن هستند .

وی در خصوص گرانی های اخیر گفت :گران شدن کالاها بخشی به گرانی مواد اولیه و بخش دیگر گرانی ها به گران فروشان برمی گردد که باید با برنامه ریزی دقیق بر عملکرد آنها نظارت نمود .

نظری خاطر نشان کرد :ازمردم می خواهیم که با دولت همراهی کنند و صبور باشند که ان شاء الله در آینده نزدیک آثار و برکات آن را مشاهده می کنند و عدالت را به معنای واقعی در جامعه لمس خواهد شد.

ارسال نظرات