خبرهای داغ:
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین؛  
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از صدور ۱۵ موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری در استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۱۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

قزوین_نادر محمدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این تعداد موافقت اصولی طی سه‌ماهه نخست سال برای ایجاد تاسیسات گردشگری شامل مجتمع گردشگری عمومی، هتل، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی، مهمانپذیر و مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۳۲۰۰ میلیاردریال و اشتغال‌زایی برای ۵۳۱ نفر صادر شده است.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین ادامه داد: همچنین طی این مدت سه مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری برای طرح توسعه اقامتگاه بوم‌گردی و تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۶۸ میلیاردریال و ایجاد اشتغال برای ۱۶۵ نفر صادر شده است.

 

محمدی همچنین از صدور سه پروانه بهره‌برداری از تأسیسات گردشگری طی این مدت خبر داد و افزود: در سه‌‎ماهه اول سال ۱۴۰۱ همچنین دو واحد در حوزه گردشگری کشاورزی و یک واحد اقامتگاه بوم‌‍گردی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸۰ میلیاردریال به بهره‌برداری رسید و برای ۲۹ نفرایجاد اشتغال شده است.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را از اولویت‌های این اداره‌کل خواند و تصریح کرد: در سال جاری تلاش داریم تا با برگزاری جلسات کمیته میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای بررسی طرح‌های گردشگری ارائه‌شده و تسهیل در روند اداری صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات حمایت لازم را از متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه داشته باشیم و امیدواریم با تداوم این روند و بهره‌برداری از پروژه‌ها بتوانیم شاهد رشد و رونق مجدد گردشگری استان باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها