خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار صادقپور گفت: امروز آمریکا با تحریم های ظالمانه علیه ایران و دیگر کشورها، که حقیقتا آمریکا مقید به اجرای حقوق بشر نمی باشد، با همدستان خود به دنبال منافع خود، به هر قیمتی شده است و با نقض حقوق بشر برای بقای خود دست و پا می زند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۳۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

سرهنگ مهدی صادقپور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: دنیای غرب از لفظ آزادی و حقوق بشر به عنوان حربه‌ای برای مقابله با کشورهای مستقل استفاده می‌کند و از این طریق تلاش دارد نظام‌های سیاسی غیر همسو با غرب را تحت فشار قرار دهد. 

وی گفت: اعلام روز هدف گرفته شدن هواپیمای مسافربری ایران که به شهادت بیش از ۲۹۰ انسان بی گناه انجامید به عنوان روز «افشای حقوق بشر امریکا» زمینه‌ای را فراهم آورده است تا پرونده جنایات ضد انسانی رژیم امریکا همواره مفتوح مانده و فرصتی باشد تا اقدامات امریکا در کشتار انسان‌های بیگناه در کشورهای مختلف، نظیر افغانستان، عراق، یمن، سوریه و حتی رفتار شنیع آن‌ها با شهروندان سیاهپوست که همیشه شاهد آن هستیم و اعتراضات تبعیض نژادی امریکا دیگر به گوش جهانیان رسیده است، افشا شود.

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: امروز جهان نسبت به ادعای توخالی آمریکا مبنی بر رعایت حقوق بشر هوشیار شده و چهره پلید و شیطانی آمریکا برای جهانیان کاملا مشخص شده و می‌دانند که امریکا اولین ناقض حقوق بشر در جهان می‌باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز آمریکا با تحریم های ظالمانه برای کشورهایی که در مقابل زور و استکبار و نقض حقوق بشر آمریکایی مقاومت کرده اند و ایستادگی می کنند ازجمله تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران که حقیقتا آمریکا مقید به اجرای حقوق بشر نمی باشد و با همدستان خود به دنبال منافع خود و به هر قیمتی شده است و با نقض حقوق بشر برای بقای خود دست و پا می زند.

وی عنوان کرد: علت نامگذاری این هفته بخاطر سالروز حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ماه ۱۳۶۷ به نام روز «افشای حقوق بشر امریکایی» نامگذاری شده است. 

سرهنگ صادقپور تصریح کرد: جنایت هولناک نظامیان امریکایی در این روز در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس با ناو متجاوز امریکایی را باید یکی از دردناک‌ترین فجایع انسانی دوران معاصر دانست. چرا که عاملان آن به رغم اعتراف معاون رئیس‌جمهور وقت امریکا در حمله عامدانه به هواپیمای مسافربری، نه تنها توبیخ نشدند، بلکه توسط رئیس‌جمهور وقت امریکا مدال شجاعت گرفتند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در ادامه تصریح کرد: آنچه به ابعاد ضد انسانی این جنایت می‌افزاید سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشری غرب در قبال آن و عدم محکومیت آن توسط سازمان ملل متحد است و همین امر سبب گردیده که سران رژیم جنایتکار امریکا، منشأ اصلی بسیاری از جنایات تاریخ معاصر علیه ملت‌های مستضعف باشند، چرا که به دلیل نظام ناعادلانه فعلی حاکم بر جهان، کاخ سفید خود را در برابر هیچ مرجعی پاسخگو نمی‌داند.

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها