خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اگر امروز در مقابله با هجمه های دشمن، مسیر شهید بهشتی را تبیین نکنیم مجدد همین مظلومیت اتفاق می افتد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۶۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته قوه قضاییه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرماندهان نواحی سپاه استان با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفتگو کردند. 

 

سردار آتانی در این دیدار ضمن عرض خدا قوت به مجموعه دستگاه قضایی استان بیان کرد: سپاه استان قدردان زحمات دستگاه قضایی است. امروز سالروز حضور بنده در استان قزوین است و در این یکسال گذشته همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و سپاه وجود داشته است.

 

وی گفت: باید شهید بهشتی را از منظری دیگر برای امروزمان معرفی نماییم. اگر هر کدام از ما امروز برای امام انقلاب نقش آفرینی کنیم باید همچون شهید بهشتی نقش آفرین باشیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه بلند شهید بهشتی در تاریخ انقلاب اظهار کرد: این شهید عالم و برجسته بی جایگزین بود و امام با اعتماد کامل ایشان را انتخاب کرد که به حق شهید بهشتی نیز در انجام رسالت خود موفق بود.

 

سردار آتانی اظهار کرد: در دوران دهه ۶۰، امام راحل باید ایده های خود را عملی می‌کرد و ارکان نظام را شکل می داد. ما یک مخزن اسراری به نام قانون اساسی لازم داشتیم و شهید بهشتی نقش اول در ایجاد و اجرای این قانون را ایفا کرد و همین ایفای نقش مورد توجه دشمنان قرار گرفت.

 

وی افزود: هر جایی که امام نیروی جهادی می خواست شهید بهشتی نقش اول بود و وقتی آن اتفاق ناگوار بمب گذاری افتاد دو قوه از ۳ قوه ساقط شد.خبر شهادت شهید بهشتی برای امام بسیار ناگوار بود آنچنان که امام راحل فرمودند که برای مظلومیت ایشان متاثرم نه برای شهادتش.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در مقابله با هجمه های دشمن، مسیر شهید بهشتی را تبیین نکنیم مجدد همین مظلومیت اتفاق می افتد.

 

سردار آتانی اضافه کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم ک از دستگاه قضا تجلیل و تکریم و حمایت کنیم چون شما همان جریان نورانی انقلاب هستید و نباید اجازه دهیم که همه مطالبات در مبارزه با فساد و شعارهای به زمین مانده انقلاب که از جانب شما اجرا می‌شود، توسط دشمن تخریب شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها