خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: یکی از مشکلات جهانی، بحث امپریالیسم خبری است. متاسفانه فضای رسانه ای جامعه در اختیار رسانه دشمن قرار دارد که واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد و رسالت ما در این دوره این است که برای تبیین واقعیت ها تلاش و جهاد کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۰۹
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

قزوین_ سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیان کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی ضمن آن که فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در ایران و همچنین توجه بیشتر به رخدادها و حوادت ششم تا دوازدهم تیرماه در عرصه عمومی است، از طریق تبین و روشنگری به گسترش جنبه منطقه ای و جهانی افشای چهره واقعی بزرگترین مدعی و ناقض حقوق بشر در دنیا نیز کمک می نماید.

سرهنگ طاهرخانی در پاسخ به این سوال آیا حقیقتا آمریکا مقید به اجرای حقوق بشر است؟ عنوان کرد: امریکا در هیچ دوره و زمانی به تعهدات خود در هیچ نقطه ای از جهان عمل نکرده است و نخواهد کرد. این فکر باطلی است که گمان کنیم امریکا به وعده هایش عمل کند. از کودتای ۲۸ خرداد تا تحریم هایی که تا کنون ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛ با بیان اینکه امروز باور جهان نسبت به ادعای آمریکا مبنی بر رعایت حقوق بشر تغییر کرده، افرود: یکی از اشکال هایی که در عصر ما در جهان وجود دارد بحث امپریالیسم خبری است. متاسفانه فضای رسانه ای جامعه در اختیار رسانه دشمن قرار دارد که واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد و وظیفه ما در این دوره این است که برای تبیین واقعیت ها تلاش و جهاد کنیم. اگر رسانه ها واقیعت را به گوش مردم برسانند، جامعه جهانی حتی خود مردم امریکا در مقابل سرمایه داران امریکایی و صهیونیسمی می ایستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها