خبرهای داغ:
سردار ریحانی:

بازاریان و اصناف در بدترین شرایط اقتصادی برای کمک به مردم به میدان آمده‌اند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به میلیاردها تومان کمک مومنانه اصناف و بازرایان به اقشار ضعیف جامعه در بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: بازاریان و اصناف همواره در بدترین چالش های مالی و اقتصادی برای کمک به مردم به میدان آمده‌اند و مجاهدانه و انقلابی عمل کردند.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۸۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار« بهمن ریحانی» در مراسم روز ملی اصناف که با حضور استاندار و مسئولان ارشد استان در سرسرای اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، افزود: تجار و بازاریان در جامعه ما در طول تاریخ همواره معتمد محله و محل رجوع مردم برای حل مشکلات، داوری ها و تحقیق و کمک به نیازمندان و در راه ماندگان بوده‌اند.

وی اضاف کرد: کاسبان و تجار در گذشته برای کسب روزی حلال سعی می کردند با مبانی فقه آشنا باشند و در خلق و خوی و ادبیات صحبت با مشتریان براساس اعتقادات و منش دینی رفتار کنند.

سردار ریحانی همچنین به سابقه درخشان بازاریان و اصناف استان کرمانشاه در پویش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: انصافا بازارایان و اصناف کرمانشاه همیشه در سختی ها و چالش های اقتصادی و بحران ها مانند سیل، زلزله و شیوع بحران کرونا یاور غمخوار مردم بودند.

وی اصناف کرمانشاه را جزو بهترین اصناف کشور دانست و گفت: در بحث همین موضوع جراحی اقتصادی بازاریان کرمانشاهی با وجود ناراضیتی و اعتراض به وضعیت که داشتند، اما به خیابان نیامدند و با دشمنان که خواستار تعطیل بازار بودن همکاری نکردند و پای انقلاب ایستادند که جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به حیله پلید دشمنان و سوء استفاده آنان از وضعیت اقتصادی مردم گفت: آنها نظام جمهوری اسلامی ایران را با برخی تصاویر گزینشی قبل از انقلاب در شبکه های معاند و مجازی به مقایسه می گذارند که مردم را از نظام ناامید و دلسرد کنند، می خواهند افراد فساد فی ارضی که مردم ایران با اهدای هزاران شهید بیرون کردند دوباره معرفی کنند، اما اگر آنها خوب بودند چرا مردم ایران انقلاب کردند، چرا این همه شهید دادیم.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به توان جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های علمی، سیاسی و نظامی و دیگر مباحث گفت: باید برای مردم تبیین شود، الان در جهان چه عظمت و جایگاهی داریم و دستاوردهای نظام باید به مردم بازگو شود تا مردم با دید واقعی به موضوعات نگاه کنند.

وی در پایان با تبریک روز اصناف، از بازاریان و اصناف خواست با مردم و مشتری ها با صبوری و روی خوش برخورد کنند زیرا مردم در این روزها در شرایط سخت معیشتی هستند.

در پایان این مراسم از چهره های ماندگار اصناف استان کرمانشاه تجلیل شد.

ارسال نظرات