نمایشگاه عکس و پوستر افشای حقوق بشر آمریکایی به مناسب هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در مصلای شهدای محراب دیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۶۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

نمایشگاه عکس و پوستر افشای حقوق بشر آمریکایی در دیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرهنگ دوم پاسدار محمود سهرابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس دیر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در این نمایشگاه تصاویری از جنایت‌های مختلف رژیم آمریکا در نقاط مختلف جهان به نمایش درآمده است.

نمایشگاه عکس و پوستر افشای حقوق بشر آمریکایی در دیر برگزار شد

 وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۰ تصویر در قالب عکس و پوستر در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است، ابراز کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان به‌ویژه هنرمندان و جوانان و نوجوانان است.

نمایشگاه عکس و پوستر افشای حقوق بشر آمریکایی در دیر شد

سهرابی اضافه کرد:کسانی که امروز مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، اگر با صداقت جنایت‌های آمریکا را برای رسانه‌ها و مردم دنیا بازگو کنند و ابعاد مختلف آن را مورد ارزیابی قرار دهند، افکار عمومی به خوبی درک خواهد کرد که دولت‌های مدعی حمایت از حقوق بشر چه اعمال ننگینی را علیه یک ملت مظلوم و عدالتخواه انجام داده‌اند.

 

سهرابی در پایان تاکید کرد:با وجود همه جنایت‌های آمریکایی‌ها هنوز نسل جوان با ابعاد آن آشنا نیستند که باید با استفاده از چنین مناسبت‌هایی ابعاد مختلف آن جنایات برای جامعه و به ویژه جوانان بازگو شود.

 

گفتنی است، این نمایشگاه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) حوزه قدس و معاونت فرهنگی و هنری سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر برگزار شده است.

 

 انتهای خبر/

ارسال نظرات