اردوی فرهنگی - تربیتی حلقه های صالحین پایگاه های تابعه حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها شهرکیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۷۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اکبر خرمی در جمع شرکت کنندگان در این اردوی فرهنگی - تربیتی، آسیبهای فراروی فعالیت حلقه های صالحین را برشمرد و با تأکید بر ضرورت تقویت یاد خدا، دوری از یأس و ناامیدی، پرهیز از انحراف اخلاقی، راه های تقویت این اصول را تشریح کرد.

مسول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد  درباره راههای تقویت یادخدا گفت: تقویت ایمان به غیب درمتربیان - توجه دادن به وعده های خداوند که محقق شده در این مسیر ضروری است.

وی ادامه داد: اگرخداوند ولی ما باشد و درمسیر خداوند باشیم از ظلمات به سوی نور هدایت می شویم  و برعکس اگر اولیای ما طاغوت باشد، تا ابد جایگاهمان در جهنم هست.

کارشناس مسایل فرهنگی مذهبی، یادآوری نعمتها را باعث ازبین رفتن ناامیدی ها دانست و با اشاره به حدیث قدسی پیرامون اعزام حضرت موسی علیه السلام به سوی امت برای شناساندن پروردگارشان، اظهار کرد: خداوند در اینجا هم از حضرت موسی علیه السلام می خواهند که با شناساندن و یادآوری نعمت های خدادادی، خدا را به مردم بشناساند.

وی، در پایان با تأکید بر ضرورت ایجاد امید با یادآوری نعمات الهی، واقع بینی و تقویت نگرش مثبت به زندگی در متربیان حلقات صالحین را مورد توجه قرار داد.

ارسال نظرات