خبرهای داغ:
شکیب اظهار کرد:

آمادگی اجرای طرح نذر مهارت را در سطح کشور داریم

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری استان فارس در حاشیه برگزاری نمایگاه صنعت ساختمان گفت: این آمادگی را دارد که طرح نذر مهارت را در سطح کشور اجرایی کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۸۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، با حضور در میز خدمت که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار شد، این سازمان را به عنوان یک کانال خوب و مطمئن در فعالیت اقتصادی در آسایش صنعت ساختمان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در نمایشگاههای مختلف صنعتی از جمله صنعت ساختمان، به توانمندی ها و کاستی های استان پی می بریم.

شکیب مسئول سازمان نظام مهندسی دیگر مهمانان سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان اینکه نظام مهندسی فقط مرتبط به مهندسین و ساختمان ها نیست، شهرداری ها، راه و شهرسازی و اندوه سازان از دیگر دستگاه های مرتبط با ساخت ساختمان است.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد از سرمایه کشور در ساخت ساختمان صرف می شود، با تاکید بر استاندارد سازی ساختمان ها، نقش بسیج را در این حوزه بسیار پررنگ عنوان کرد.

مسئول سازمان نظام مهندسی استان فارس هم با بجیان اینکه برای اولین بار دفتر نظر مهارت در این سازمان راه اندازی شده است، اظهار داشت: اگرچه در ابتدای راه هستیم اما تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.
نیما زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس هم در این خصوص بیان داشت: تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در راستای نظر مهارت تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: استان فارس این آمادگی را دارد که طرح نذر مهارت را در سطح کشور اجرایی کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها