فرماندار میانه:

رمز استحکام و بقای انقلاب، پیوند مردم و حاکمیت است

تبریز- فرماندار میانه در جمع کارکنان سپاه میانه وحدت را کلید ماندگاری توصیف کرد و گفت: رمز استحکام و بقای انقلاب، پیوند مردم و حاکمیت است.
کد خبر: ۹۴۴۲۲۰۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی با تشریح علل فروپاشی شوروی در عین رشد بالای اقتصادی، مهمترین عامل این فروپاشی را از هم گسیختگی بین مردم و نظام دانست و هشدار داد: برای در امان ماندن از نیرنگ های دشمن باید مراقب باشیم که مشکلات موجود در جامعه، ما را به سمت تفرقه و از هم گسیختگی بین مردم و مسئولین پیش نبرد. 

   وی با بیان اینکه آمریکا و غرب با اهرم های جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و رویکرد فرهنگی و ...  علیه انقلاب نتوانسته است به اهداف خود دست یابد، متذکر شد: آنها اکنون با تحریم هوشمند با ابزارهای تلفیقی حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی وارد جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی شده و در صدد هستند تا با جدا سازی مردم از حاکمیت، نقشه های خود را عملی سازند.

    سعادتی از سلیبریتی ها و رسانه به عنوان مهمترین ابزار دشمن در جنگ اخیر علیه ایران یاد کرد و افزود: به مدد الهی آنها در این جنگ هم بازنده خواهند بود اما کوچکترین آسیب ناشی از این تفرقه افکنی هم به نفع هیچکس نخواهد بود.

   فرماندار میانه در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص 2000 میلیارد تومان جهت تکمیل طرح های نیمه تمام آب شرب میانه و 2000 میلیارد تومان دیگر جهت هزینه کرد در بهینه سازی جاده های میانه-ترک، میانه-سرچم و آبرسانی روستایی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان خبر داد و اظهار داشت: آبگیری سدهای گرمی چای و سد شهریار مهمترین اولویت کاری و هزینه کردی ما در سال 1401 خواهد بود.  

   نشست صمیمانه فرماندار و کارکنان سپاه میانه صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها