خبرهای داغ:
به مناسبت هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی

نشست بصیرتی در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد

همزمان با هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نشست بصیرتی در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۲۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نشست تبیینی- بصیرتی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی و مقایسه آن با حقوق بشر در نهج البلاغه با سخنرانی راضیه ادهم مربی شبکه صالحین پایگاه حضرت آسیه در جمع سرگروه های صالحین و عرصه های نقش آفرین در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزار شد.

راضیه ادهم ضمن اشاره به علت نامگذاری ۶ تا ۱۲ تیرماه به هفته افشاء و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: دولت جنایتکار آمریکا همواره بیشترین موارد نقض حقوق بشر را در جهان داشته است. ترور نافرجام و سوء قصد به جان مقام معظم رهبری ترور شخصیت های دینی و علمی بمباران هواپیمایی مسافربری توسط ناو آمریکایی و غیره در طی روزهای ۶ تا ۱۲ تیرماه در سال ۱۳۶۰ به بعد از جمله جنایت های آمریکا علیه ایران بوده است.

او افزود: حقوق بشر یعنی حقوق طبیعی هر انسان بدون توجه به ظاهر نژاد و اعتقاد و بینش حقوق بشر آمریکایی شعار عدالت و صلح را می دهد ولی در برابرش جنایت های بی شماری را علیه مردم مظلوم مسلمان و غیر مسلمان در سراسر جهان حتی هموطنان خود در آمریکا انجام می دهد.

مربی شبکه صالحین پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه خاطرنشان کرد: اسلام حدود ۱۶۰۰ سال پیش از حقوق بشر صحبت کرده است. امیرالمومنین در نهج البلاغه در خصوص حقوق بشر به مواردی چون حق حیات، حق آزادی، مساوات و غیره اشاره می کند. امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر می فرماید: و بپرهیز از خون ها و ریختن آن به ناروا که چیزی چون ریختن خون به ناحق آدمی را به کیفر نرساند و گناه را بزرگ نگرداند نعمت را نبرد رشته عمر را نبرد.

در ادامه ادهم با بیان دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگیست که باید افشا شود اینها علیه حقوق بشر اقدام می‌کنند اما پرچم دفاع از حقوق بشر را دست می‌گیرند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها