نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ابوذر، معنای رسانه را تبیین حق و حقیقت به صورت مستمر عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۱۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در منزل شهید وهاب شهرانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام در این مراسم با تأکید بر توجه بیشتر به عرصه رسانه، اظهار کرد: آنچه که باید به عنوان تکلیف و وظیفه فردی مورد توجه قرار بگیرد این است که اجازه ندهیم رسانه‌های استکبار جهت‌دهنده فکر جوانان ما باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  افزود: آحاد جامعه باید هرکدام رسانه و زبان انقلاب باشند و فرهنگ شهدایی و آرمان‌های بلند امام(ره) را بازگو کنند که این تکلیف قبل از اینکه تکلیف حکومتی باشد یک تکلیف فردی است.

امام جمعه شهرکرد، گفت:  رسانه یعنی زبان حقیقت بودن و حق و حقیقت را مستمر تبیین کردن، زبان در رسانه باید شمشیر باشد مانند زبان بسیاری از یاران اسلام مانند عمار یاسر که شمشیر بود و تا لحظه آخر هیچ چیزی مانع این زبان فعال و گویا در بیان حقایق نشد، که امروز چنین زبانی نیاز جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین  نکونام تصریح کرد: امروز با شبیخون رسانه‌ای از سمت دشمن مواجه هستیم که قصد دارند شهدا و خانواده‌هایشان را خسارت‌دیده جلوه دهند یا طلایی نشان دادن دوران طاغوت که هستی کشور را به یغما بردند.

مسئول بسیج رسانه استان هم در این مراسم پیرامون جزئیات برگزاری جشنواره ابوذر گفت: دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره آثار شرکت‌کنندگان را در ۱۱ قالب گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست می‌پذیرد.

احسان ربیعی  افزود: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ۲ محور بومی استان با عنوان صنایع دستی و هنری و گردشگری ۱۳ محور جشنواره امسال است.

وی گفت: آثار باید تا سی‌ام آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و هر خبرنگار با حداکثر چهار اثر در هر قالب می‌تواند در جشنواره شرکت کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان آبان‌ماه امسال در یک رسانه مکتوب یا آنلاین دارای مجوز منتشر شده باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه جشنواره و مراسم تجلیل از برگزیدگان در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این روز با حضور حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه، آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر،  برگزار شد.

ارسال نظرات