خبرهای داغ:

چهارشنبه‌های طلایی سپاه ثارالله شیراز، کشوری می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: طرح چهارشنبه‌های طلایی این ناحیه رتبه برتر طرح کشوری در راستای ترویج حجاب و عفاف شده است.
کد خبر: ۹۴۴۳۱۵۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

سرهنگ محمدبهادر علی پور فرمانده ناحیه ثارالله شیراز در بازدید از برنامه چهارشنبه‌های طلایی این ناحیه که به عنوان طرح نمونه کشوری در موضوع حجاب و عفاف انتخاب شده، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه این کار بزرگ (چهارشنبه‌های طلایی) در موضوع عفاف و حجاب و فریضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود، نیاز به حمایت و پشتیبانی از این طرح بسیار لازم و واجب است.
وی با یادآوری اینکه با توکل به خدا و زحمات خواهران و برادران بسیجی، این طرح که به عنوان نمونه و الگو از ناحیه ثارالله(ع) شیراز آغاز شده و در حال حاضر کشوری شده است، این افتخار را به همه بسیجیان، مردم، و کلیه دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان این عرصه و معاون اجتماعی ناحیه و استان تبریک گفت.
سرهنگ علی‌پور با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم با رویکرد ایجابی، اقدامات خوبی را در حوزه عفاف و حجاب رقم بزنیم، تاکید کرد: نیاز است که کلیه دستگاه‌ها و ادارات، بویژه نهادهایی که بر اساس قانون عفاف و حجاب وظیفه دارند در این امر مهم ورود کنند، حتما وظایف خود را انجام بدهند و این مطالبه جدی سپاه است.
به گزارش تسنیم، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در ادامه، از ایستگاه‌های مختلف چهارشنبه‌های طلایی در محدوده استحفاظی ناحیه ثارالله(ع) شیراز بازدید و سرکشی کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها