خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛
حجت الاسلام نوروزی از برگزاری جشن های دهه ولایت با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۰۰
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان قزوین در حاشیه برگزاری ستاد استاني دهه ولايت اوقاف و امورخيريه استان قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: ستاد استانی دهه ولایت با محوریت تبیین بخشی از ترویج هایی که در طول سال قرار است اجرا شود، برگزار شد.

 

وی گفت: اجرای مراسمات با محوریت مراکز افق است که با توجه به ابلاغیه های ارسال شده جهت توجیه بیشتر این ستاد برگزار شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان با اشاره به برنامه های ویژه دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: برنامه های محتوایی با مدیریت مبلغین اعزامی و بومی، برگزاری کلاس های سبک زندگی با محتوا و رویکرد جدید، جشن و برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت بقاع متبرکه از برنامه های این ایام می باشد.

 

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: همچنین اطعام علوی به ویژه همزمان با روز عید سعید غدیر از برنامه های شاخص بقاع متبرکه است که با محوریت هر بقعه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: بنا داریم که موکبی با محوریت بقاع متبرکه در سطح شهر در یک نقطه خاص از شهر قزوین جهت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، جشن و پذیرایی برپا نماییم.

 

معاون فرهنگی اوقاف استان با اشاره به توزیع اطعام علوی در نقاط محروم استان در سال های گذشته با توجه به نیات واقفان گفت: تا این لحظه هنوز برنامه ای جهت این موضوع تدارک دیده نشده و چنانچه خیرین برای چنین برنامه ای اعلام حضور نمایند، اطعام علوی در مناطق محروم برگزار خواهد شد.  

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها