خبرهای داغ:
سردار قهرمانی با تأکید بر اینکه سفر بایدن به غرب آسیا، گدایی رئیس جمهور آمریکا در منطقه است، گفت: آمریکا دنبال تأمین منابع مالی مورد نیاز این رژیم کودک کش از جیب اعراب منطقه است.
کد خبر: ۹۴۴۵۲۵۵
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

سردار محمد جواد قهرمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه را در راستای تلاش برای بازگشت هِژمونی آمریکا، اما خیال باطل دانست که برای پوشش فرار خفت‌بار آنها از افغانستان و عراق برشمرد و گفت: رژیم جنایت‌کار آمریکا، ابرقدرتی پوشالی است.

معاون پیشین فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه سفر بایدن به غرب آسیا، گدایی رئیس جمهور آمریکا در منطقه است، بحران اقتصادی و سیاسی در درون آمریکا رابستر اصلی این سفر در راستای تأمین منابع مالی مورد نیاز برای خروج این رژیم جعلی از بحران‌های داخلی و بین المللی برشمرد و تصریح کرد: آمریکا دنبال تأمین منابع مالی مورد نیاز خود از جیب اعراب منطقه است.

نگارش سناریوی تشکیل ناتوی عربی با قلم ایران هراسی

ایران هراسی، یک سیاست کهنه و قدیمی به عنوان سلاحی در جهت ایجاد چالش در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران  است

سردار قهرمانی با اشاره به تشکیل ناتوی عربی، از اهداف سفر بایدن به منطقه، اضافه کرد: رژیم خبیث آمریکا، دنبال نگارش سناریوی تشکیل ناتوی  عربی با قلم ایران هراسی است،

وی ادامه داد: ایران هراسی، یک سیاست کهنه و قدیمی به عنوان سلاحی در جهت ایجاد چالش در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

 

ناتوی عربی، حصاری برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی در خیال آمریکای جنایت کار

معاون پیشین فرهنگی سپاه با بیان اینکه ناتوی عربی، حصاری برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است، امنیت حاکم بر سرزمین‌های اشغالی را تار عنکبوت در برابر قدرت دفاعی جبهه مقاومت دانست و افزود: امروز دیگر آسمان رژیم جعلی صهونیستی  گنبد آهنی نیست، تار عنکبوتی برای موشک‌های جبهه مقاومت است.

قدرت دفاعی ایران، خاری بر چشمان آمریکا و رژیم صهیونیستی

سناریوهای استکبار جهانی با قلم ایران هراسی در غرب آسیا، با جوهر وحشت از اقتدار جمهوری اسلامی پیاده می‌شود

سردار قهرمانی با تأکید بر اینکه سناریوهای استکبار جهانی با قلم ایران هراسی در غرب آسیا، با جوهر وحشت از اقتدار جمهوری اسلامی پیاده می‌شود، قدرت دفاعی ایران را خاری بر چشم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: باید این موضوع‌گیری های آمریکایی‌ها را به فال نیک گرفت.

 

معاون پیشین فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه  بایدن به منطقه، نمی‌تواند خللی در روند اقتدار جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، زیرا با رهبری عالمانه فرمانده معظم کل قوا، وحدت و ولایت‌مداری ملت بزرگ ایران گرهای خطرناک توطئه‌های دشمن را پشت سرگذاشتم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات