خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه سفر بایدن به غرب آسیا، گدایی از کشورهای منطقه است، اضافه کرد: آمریکایی که در گذشته دستوری عمل می‌کرد، امروز با توجه به مدل سفر بایدن به غرب آسیا، برای ادامه حیات خود تمنا دارد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۵۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره در خصوص سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به غرب آسیا، بر حرکت آمریکا در مسیر فروپاشی تأکید کرد و گفت: رژیم جنایت‌کار آمریکا در حال فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر واقعیت حرکت آمریکا به سمت فروپاشی تأکید دارند، تصریح کرد: چهره جنایت‌کار آمریکا برای جهان مشخص شده است.

سفر بایدن به غرب آسیا، گدایی از کشورهای منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه سفر بایدن به غرب آسیا، گدایی از کشورهای منطقه است، اضافه کرد: آمریکایی که در گذشته دستوری عمل می‌کرد، امروز با توجه به مدل سفر بایدن به غرب آسیا، برای ادامه حیات خود تمنا دارد.

 

انقلاب اسلامی در ۱۴ میلیون مقاله با عنوان "آمریکای در حال فروپاشی" به عنوان عامل اصلی فروپاشی آمریکا در آینده مورد تأکید قرار گرفته است

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه امروز اگر در فضای مجازی، جمله "آمریکای در حال فروپاشی" را جستجو کنید، حدود ۱۴میلیون مقاله با این موضوع نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: این مقالات توسط اساتید دانشگاه و کارشناسان آمریکایی نوشته شده است، در اکثریت این مقالات به "انقلاب اسلامی" عامل اصلی فروپاشی آمریکا در آینده اشاره شده است.

 

قرآن کریم، پشتوانه و کلام انقلاب اسلامی ایران
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی در دنیا مسیر اقتدار خود را ادامه می‌دهد، اضافه کرد: قرآن کریم، پشتوانه و کلام انقلاب اسلامی ایران بوده و ارزش‌های آن از فطرت انسانی گرفته شده است و عرصه‌های مختلف را فتح می‌کند.


آمریکا، تمام هستی خود را در مبارزه با ایران هزینه می‌کند
وزیر پین اطلاعات با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، برای نجات بشریت جلو می‌رود، اظهار داشت: آمریکا، تمام هستی خود را در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی اسلامی ایران هزینه می‌کند و در نتیجه به جایی نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات