معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر از بازسازی واقعه غدیر در همه شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۷۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در جلسه ویدئوکنفرانس با دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر در استان بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این آئین به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و اتتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در سراسر کشور برگزار می‌شود.
غضنفری ادامه داد: برخی از رویداد‌ها در تاریخ اسلام دارای ماهیتی تاریخی و و ارزشی خاص است که ضرورت دارد برای حفظ و استمرار و زنده نگهداشتن این آئین‌های مقدس تلاش شایسته‌ای از سوی ادارات و نهاد‌ها در تبلیغ ارزش‌ها و فراهم سازی شرایط و امکانات برای برپایی مراسم صورت گیرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با توجه به پیشینه ولایت مداری مردم استان بوشهر بازسازی واقعه غدیر در همه شهرستان‌های بوشهر و همچنین در ۲ شهرستان در دو نقطه اجرا می‌شود، افزود: بازسازی واقعه غدیر در مجموع در ۱۳ نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر یادآور شد: این برنامه همه ساله با استقبال چشمگیر مردم ولایتمدار مواجه است و برگزاری این مراسم توانسته نقش موثری را در فرهنگسازی حادثه غدیر ایفا کند.
وی با تاکید بر اینکه بازسازی واقعه غدیر خم یک برنامه وحدت آفرین است، خاطرنشان کرد: امسال نیز با حضور اقشار مختلف مردم استان از جمله برادران و خواهران اهل سنت واهل تشیع در شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز اجرا می‌شود.
غضنفری با اشاره به اینکه همه ادرات برای برگزاری این مراسم پای کار بوده اند، گفت: در کنار این برنامه سفره اطعام، بسته‌های معیشتی، خطبه خوانی و کارنوال شادی در دهه ولایت خواهیم داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات