مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج میناب گفت: روز مباهله روز اثبات خلوص پیامبر اسلام و روز پیروزی پیامبر و اهل بیت عصمت بود و این از بزرگترین اعیاد مسلمین است.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۵۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، حجت الاسلام والمسلمین محمد سهرابی در بزرگداشت این عید سعید افزود: پیامبر گرامی اسلام در این روز دست عزیزترین افراد خود را گرفت و در برابر مسیحیان نجران برای اثبات دین حق آمد و سرانجام به تسلیم بزرگان نجران و پیروزی پیامبر عظیم الشان اسلام و پنج تن آل عبا یعنی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) انجامید.
وی بیان داشت: این روز ، روز بسیار مهمی است و این از بزرگترین اعیاد مسلمین و به ویژه برای کسانی که محبت اهل بیت را در دل دارند، می باشد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج میناب با تبیین و تشریح وقایع این روز خواستار تبلیغ و تبیین اهمیت روز مباهله شد و گفت به طور قطع و یقین این را هم خودمان باید عید بگیریم و هم به فرزندان و نسل‌های آینده بیاموزیم و در خانواده خودمان متذکر شویم و معنای مباهله را بازگو کنیم.
حجت الاسلام سهرابی ادامه داد: در بین بسیاری از افراد باسواد جامعه هم مشاهده می‌شود که معنا و مفهوم و موضوع رخداد مباهله پیامبر با مسیحیان نجران را نمی‌دانند و باید به این حقانیت پیامبر و اهل بیت بیشتر پرداخت بنابراین ، این وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند و در این زمینه نیز باید برای عموم تبیین کرد.

ارسال نظرات