رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: همه آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس توسط این بنیاد مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۳۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، حسن حبیبی در آئین رونمایی از اولین تذکره جامع شاعران پایداری استان گیلان با بیان اینکه انقلاب در دوران دفاع مقدس اقتدار پیدا کرد، گفت: امروز نیز باید در عرصه‌های مختلف با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس به موفقیت برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه امام بعد از هزار و ۴۰۰ سال دین را وارد سیاست کرد و معنویت را عامل رشد انسان دانست، تصریح کرد: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب برای رسیدن به منابع ارزانی که در اختیارشان قرار می‌گرفت مانور بزرگی در منطقه می‌داد اما انقلاب هیمنه آمریکا را در عرصه بین المللی به خطر انداخت.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس با تمام سختی‌ها سرشار از خوبی‌ها و زیبایی‌ها است که با معنویت و جهاد آمیخته شده است، بیان کرد: دفاع مقدس عرصه فرهنگ و هنر را رشد داد و واژه‌هایی مانند هنر و ادبیات دفاع مقدس به عرصه هنر و ادب کشور اضافه شد.

حبیبی افزود: تمام موضوعاتی که مربوط به حوزه دفاع مقدس باشد مورد حمایت کامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

در این مراسم از کتاب «افق قاف» نوشته اسماعیل محمدپور که اولین تذکره جامع شاعران پایداری استان گیلان است، رونمایی شد.

ارسال نظرات