خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مرصاد تجلی گاه حضور مردم است، گفت: دفاع و بازدارندگی ما در برابر تهاجمات دشمنان در دنیا بی نظیر است.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۷۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار پاسدار علی فدوی امروز چهارشنبه در در آبین گرامیداشت سی و چهارمین سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روزهای بی شمار بزرگی داریم که یکی از این روزهای بزرگ امروز همزمان با سالروز عملیات مرصاد است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در این عملیات خبیثان عالم چون فکر می‌کردند ما قطعنامه را به دستور امام(ره) قبول کردیم، فرصتی است که آخرین تلاش‌های مذبوحانه خود را به کار بگیرند و تهاجمی را صورت دادند.

وی خاطر نشان کرد: احمقی منافقین بود که فریب جبهه کفر را خوردند و در تنگه چهارزبر، حسن آباد و طول مسیر تا مرز خسروی رزمندگان اسلام آنها را به ذلالت انداختند که یکی از بزرگترین روزهای تجلی رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این روز شکل گرفت.

سردار فدوی گفت: امروز به نوعی به جمع‌بندی و تجلی تمام روزهایی است که مردان زیادی از کل انقلاب در بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی از خودگذشتگی کردند.

وی خاطر نشان کرد: این تجلی حضور، نمایانگر عظمت انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و آنچه که خداوند وعده داده که وعده خدا حق است و تجلی کامل در آن وجود دارد و اگر ملتی پای کار باشند خداوند بهترین ها را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

سردار فدوی در ادامه اظهار داشت: ما در مرصاد ضربه بزرگی بر منافقین وارد کردیم اما اگر همه چیز بهنگام بود و نیروهای ما در پاتاق پیاده می شدند یک نفر از منافقین جان سالم به در نمی برد، آن عده ای که فرار کردند هنوز خباثت ها را علیه کشور ادامه می دهند.

وی گفت: امروز بسیاری از خباثت ها در خصوص مسائل مختلف در فضای مجازی از جمله حجاب توسط این عده انجام می شود و نوک حمله این جنگ هم منافقین هستند.

سردار فدوی افزود: اگر ما در چهل و سومین سال انقلاب همچنان استوار و مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده ایم بخاطر این است که وعده خدا حق است و ما به آن اعتماد داریم.

وی تصریح کرد: دفاع و بازدارندگی ما نیز در برابر تهاجمات دشمنان در دنیا بی نظیر است، در دهه ۶۰ انقلاب اسلامی به جهان ثابت کرد که انقلاب اسلامی قدرت و توان دفاع از خود را به نحو احسنت دارد، در دهه ۷۰ نیز بر دنیا اثبات شد و اعتراف کردند که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی دارد.

سردار فدوی بیان داشت: قدرت بازدارندگی یعنی اینکه دشمن‌ از آمریکا شیطان بزرگ گرفته تا خبیثان کوچک بفهمند که اگر بخواهند اقدامی نطامی و سخت علیه انقلاب داشته باشند ضرری که خواهند خورد از نفعی که خواهند برد بیشتر است برای همین پس از ۳۴ سال از دفاع مقدس کسی جرات نکرده به طرف ایران شلیکی انجام دهد.

سردار فدوی به مرحله سوم هم اشاره کرد و گفت: بالاتر از بازدارندگی قدرت اقدام ابتدایی است و انقلاب اسلامی دشمنانش قبول دارند که ما در این مرحله هستیم و آنها باید به دنبال توان بازدارندگی باشند که ما علیه آنها اقدام‌نکنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بالاترین مقامات شیطان بزرگ آمریکا به این امر اعتراف داشتند و در مرحله ناچاری این اعترافات را انجام می دهند.

وی ادامه داد: امامین انقلاب، بصیرت و معرفت به ما دادند که بر اساس قاعده های قرآن عمل کنیم و تکالیفی که از طرف خدا برای بندگان مقرر شده انجام دهیم و نگران نتیجه هم نباشیم چون نتیجه را خدا مشخص می کند.

سردار فدوی بیان داشت: اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد به خاطر این است که در جنگ سخت طبق قاعده عمل کردیم اما در جنگ نرم و جنگ اقتصادی طبق قاعده عمل نکردیم.

وی ادامه داد: مهم نیست در چه مقطعی از زمان چه خباثتی از دشمن اتفاق بیفتد بلکه مهم این است که ما در میدان باشیم.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: امروز یکی از روزهای تجلی شور و طوفانی است که دلدادگان انقلاب اسلامی و رزمندگان پیاده کردند و آنچنان در این تنگه خروشیدند که یادآوری کردند تنگه ای را که خدا وعده داده است برای جهنمیان اینچنین است.

وی اظهار داشت: الان تمام دنیا بر تنومندی و قدرت انقلاب اسلامی اذعان دارند، به خاطر عمل کردن بندگان خدا بر اساس آیات قواعد است، ما باید از این الگو درس بگیریم که وعده خدا در همه زمینه ها حق است و تخلفی در آن نیست و باید طبق آنچه خدا فرموده است عمل کنیم و مطمئن باشیم که خداوند بهترین نتیجه را رقم می زند و دیر نیست که در زمینه هایی که امروز با در خصوص آنها با مشکل مواجه هستیم عبور کنیم.

سردار فدوی بیان داشت: مشکل برای کسانی است که اعتقاد ندارند در کارهای سخت با تقدیم‌جان موفق شدیم و در کار غیر سخت با تلاش و کوشش در قله اقتصادی قرار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: به حمد خدا دولت آقای رئیسی مصمم است که بر روال انقلاب اسلامی رئیس جمهور باشد نه بر روال های دیگر، با امید به خدا و دین اسلام و دستورات الهی می خواهد رئیس جمهور باشد نه بر اساس دستورالعمل های دیگر.

سردار فدوی گفت: باید مصمم باشیم به برکت انقلاب اسلامی، امامین انقلاب اسلامی، خون شهدا و وعده های خدا که حق است در همه اموری که مربوط به بندگان خدا است بر اساس دستور الهی عمل کنیم تا دیگر نگران امورات و مشکلاتی که امروز با آنها دست و پنجه نرم می کنیم، نباشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در نسل های مختلف ما بسیار عالی ثابت کردیم که انتقال نسلی از نسل های اول انقلاب به نسل های بعدی به عالی ترین وجه انجام شده است نه فقط دهه ۶۰ که همه اتفاقات قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را دیده بودند بلکه کسانی که هیچ کدام از این اتفاقات را ندیده بودند اما در دهه ۹۰ زمانی که لازم بود، پای کار آمدند و به مثابه همان بزرگان و شهدا عمل کردند و با داعش جنگیدند و این یعنی انتقال نسلی به بهترین وجه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آرزوی دشمنان ما که فکر می کنند با فضای مجازی و شرایطی که به لحاظ ارتباطات به وجود آورده است و می توانند بر ذهن نسل های بعدی انقلاب اسلامی آنچنان تاثیر بگذارند که‌ همچون قبلی ها عمل نکنند، اما جوانانی که حتی سال‌های زیادی پس از جنگ به دنیا آمدند زیبا عمل کردند و در خان طوفان، زینبیه دمش و ... عظمت آفریدند.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: رزمندگانی که آمریکایی ها را بارها از شروع سال ۶۶ تا امروز در دریا زمانی که شیاطین آمریکایی و انگلیسی قصد رخنه در کشور داشتند به زانو درآوردند.

وی بیان داشت: نکته ای که تجلی پیدا کرد در شب اعلام‌برجام بود و خداوند ایم را رقم زد چون پی لز اعلام برجام خباثت های زیادی را خواستند سر ما در بیاورند که دیروز یکی از آنها اعترافات کرد که قصد داشتند کلاه سر مسئولین ما بگذارند و این خداوند بود که نگذاشت در برابر دنیا در اثر مذاکرات مزخرف و ضعیفی که یک مشت کسانی که ادعا می کردند که کارشناس هستند در حالی که کارنشناس ترین آدم ها بودند و کلاه سرشان گذاشته بودند، شکست بخوریم.

سردار فدوی تصریح کرد: شناوری که به دوتا شناور آمریکایی نهیب زد تنها اسلحه ای که داشت کلاشینکف بود ولی خدا حمایت کرد که عظمت و ابهت پاسدار در آنها آنچنان تجلی پیدا کند که با یک نهیب همه به زانو درآمدند و توطئه هایی که قصد داشتند فردای برجام انجام دهند، خنثی کرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما بارها تجربه کرده اند لذا نباید فریب احمق های دنیا طلبی که تنها دنیا را می بینند و به خدا اعتقاد ندارند، بخورند.

سردار فدوی گفت: مردم ما باید هوشیار باشند چرا که در وسط جنگ هستیم و چون دشمن دانسته در جنگ سخت نمی تواند پیروز شود دسیسه های دیگر را به کار گرفته است.

ارسال نظرات