نشست روشنگری در پایگاه شهید بهشتی دیزج شیخ مرجان برگزار شد

تبریز- به همت پایگاه شهید بهشتی دیزج شیخ مرجان نشست روشنگری و بصیرت افزایی در مسجد امام رضا (ع) دیزج شیخ مرجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۴۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر دراین نشست وجود سه عنصر رهبری، مردم و مکتب را بعنوان سه پایه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی تاکنون و بلکه ماندگاری آن تا ظهور امام عصر(ارواحنا فداه) این سه عنصر حیاتی تاثیر مستقیم دارد .

بهمن داستان اضافه کرد: با نگاهی عمیق تر می توان گفت آن اکسیری که این سه عنصر را در جاودانگی انقلاب اسلامی به هم پیوند داده است، انگیزه و نیت الهی و دین باوری و مکتب محوری رهبری انقلاب و نیز مردم مسلمان و مؤمن بوده است.
 
وی ادامه داد: هویت دینی و مکتبی انقلاب و اصالت بخشیدن به احکام الهی، ممیزی منحصربه فرد انقلاب اسلامی است که به جامعه مرده ایران قبل از انقلاب روح بخشیده و تا زمانی که این هویت حفظ شود جای هیچ نگرانی  نخواهد بود.
 داستان در بخش دیگری از سخنانشان اظهارداشت: در حقیقت ماندگاری انقلاب اسلامی مزیت برتر جمهوری اسلامی نسبت به انقلاب های پیشین و بلکه دیگر انقلاب هایی است که تاکنون در سطح جهان رخ داده و این به خاطر حفظ هویت انقلاب که همان حقیقت اسلامیت و مکتبی بودن است.

وی سیره ایثار و شهادت را عامل قدرت و ماندگاری انقلاب دانست و افزود: ایثار و شهادت به ملت ایران استقامت و قدرت داده است و تاب‌آوری ملت ایران در برابر دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت و از فرهنگ عاشورا گرفته شده است.

 درپابان این نشست آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بهشتی دیزج شیخ مرجان برگزار و فرمانده سپاه شبستر از خدمات چند ساله علی مهدیزاده فرمانده قبلی پایگاه تجلیل و طی حکمی امین رجبی را بعنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار