خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان گفت: پروژه آبرسانی بین حوضه‌ای به همدان که در دولت‌های قبل راکد مانده بود با پیگیری‌های شبانه روزی این کار انجام شد و حداکثر تا یک ماه آینده آب به همدان خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۶۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم و مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته که با تایید رئیس جمهور و رای اعتماد وزرا مشغول به کار شدم تلاش کردم مشکلات حوزه‌های مختلف استان برطرف شود و به سمت رشد و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی و بازیابی اعتماد اجتماعی مهم‌ترین رویکرد دولت سیزدهم است که این موضوع در استان همدان در دستور کار قرار گرفت، افزود: نخستین اقدام برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم انتصابات بود که تلاش شد از افراد انقلابی، فسادستیز، دست پاک و متخصص در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

استاندار همدان گفت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد و در آبان ماه سال گذشته که امور استان را بر عهده گرفتیم استان همدان ۲۰۰ واحد راکد داشت که در طول این مدت ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، ابراز کرد: در حوزه مسکن و تامین زمین، رتبه ۳۰ کشور را داشتیم که با حمایت های دولت و وزیر راه و شهرسازی، ۶۸۰ هکتار به شهر همدان و یک هزار و ۳۰۰ هکتار به کل استان اضافه شد و به رتبه پنجم ارتقا یافتیم.

استاندار همدان قاسمی فرزاد عنوان کرد: تعهد اشتغال استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بود که با توجه به زیرساخت هایی که فراهم کردیم امیدواریم تا پایان سال به این رقم هم برسیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت و ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داریم، گفت: با رهنمودهای آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و نقش پدری نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان و ارتباط خوب شورای تامین نقش بی بدیل را در وحدت و انسجام استان فراهم کرده‌ایم.

قاسمیی فرزاد بیان کرد: پروژه آبرسانی بین حوضه‌ای به همدان همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب از سال ۸۳ تا ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشت که در دولت‌های قبل این اقدام راکد مانده و با پیگیری‌های رییس جمهور و وزیر نیرو در طول چهار ماه گذشته ۴۰ درصد دیگر در این پروژه کار شد که به صورت شبانه روزی این کار انجام شد و حداکثر تا یک ماه آینده آب به همدان خواهد رسید.

در ادامه از نقشه مهندسی فرهنگی همدان رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات