خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

یکی از شئون عدالت حضور بیشتر دولت در شهرستان‌ها است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: یکی از شئون عدالت در این است که دولت بیشتر در شهرستان‌ها حضور داشته باشد و از نزدیک مشکلات را ببیند، از نزدیک با مردم صحبت کردن قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۶۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: امروز به شخصه قانع شدم که این سفرها ضرورت دارد و این ارتباطات مردمی را به معنای واقعی کلمه می‌بینم.

وی افزود: یکی از شئون عدالت در این است که دولت بیشتر در شهرستان‌ها حضور داشته باشد و از نزدیک مشکلات را ببیند، از نزدیک با مردم صحبت کردن قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امیدوارم که این سفر بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، استان همدان به اندازه‌ای که حقش بوده پیشرفت و رشد نکرده است.

وی بیان کرد: در بحث مسکن، طرحی را مطرح کردم زمین به مردم واگذار شود که این خود کمک است که مردم هم وارد کار می‌شوند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه ظرفیت شورای امر به معروف در ادارات فعال نیست باید در دستگاه‌ها شورای امر به معروف برای نظارت فعال شوند، ابراز کرد: سند فرهنگی و سند قرآنی اتفاق بسیار مبارکی بود که در این سفر رخ داد چرا که به این اسناد توجه شده است و امیدوارم این سفرها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات