خبرهای داغ:
همدان-وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: احداث تونل در گردنه اسدآباد به عنوان یک درخواست مهم به اطلاع دولت و ریاست جمهوری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۷۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل که به عنوان نماینده ویژه دولت در دیارسیدجمال حضور پیدا کرده بود، در حاشیه این سفر اظهار کرد: هزینه برای تونل بهترین نوع سرمایه‌گذاری خواهد بود و تمام مسئولین شهرستان متفق‌القول بر روی آن تاکید و اجماع دارند.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، سعی بر این است تا مجوز آن در همین سفر گرفته شود علاوه بر اینکه اعتباری ۱.۵ میلیارد تومانی با تلاش نماینده مجلس برای مطالعات صفر پروژه اختصاص یافته است.

وزیر علوم در ادامه با اشاره به لزوم اولویت‌بندی مشکلات عنوان کرد: با توجه به حجم مشکلات و محدودیت اعتبارات این عمل باعث می‌شود نتایج زودتر حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت موجود در اسدآباد و وجود نخبگانی متعهد دیارسیدجمال در سراسر کشور راهکاری متفاوت برای این مهم یافت و ظرفیت مردم در بخش خصوصی برای حل بیکاری شهرستان با احداث کارخانه‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند به حل این مشکل کمک شایانی کند.

زلفی گل عنوان کرد: در جلسه شورای اداری استان مشکلات به نمایندگی از مردم منعکس می‌شود.

در این دیدار همچنین امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس شوراای اسلامی و چند نماینده از گروه‌های مختلف مطالب خود را مطرح کردند.

وزیر علوم روز پنجشنبه بعنوان نماینده ویژه دولت در دیارسیدجمال حضور یافته و پس از ادای احترام به شهدای آرمیده در پارک جنگلی به دیدار دو خانواده شهید رفت و در دانشگاه سیدجمال نیز مستقر و چهره به چهره با شهروندان گفتگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات