نصرالله در اولین شب محرم:

مقاومت اسلامی همه پیروزی هایش را از عاشورا دارد

دبیرکل حزب‌الله در مراسم اولین شب محرم گفت: زمانی که از مقاومت اسلامی در لبنان در طول چهل سال کار، جهاد، صبر، فداکاری، ثبات، پیروزی و دستاورد سخن می‌گوییم همه این‌ها را از عاشورای امام حسین علیه السلام داریم.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۶۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله  در مجلس عاشورایی به مناسبت اولین شب محرم در ضاحبه جنوبی گفت، تفکیک میان مقاومت اسلامی و کربلا، عاشورا، امام حسین علیه السلام، حضرت زینب علیها السلام و همرهان آن‌ها در کربلا ممکن نیست.

وی افزود: زمانی که از مقاومت اسلامی در لبنان در طول چهل سال کار، جهاد، صبر، فداکاری، ثبات، پیروزی و دستاورد سخن می‌گوییم همه این‌ها را از عاشورای امام حسین علیه السلام داریم.

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد:احیای عاشورای و زندگی کردن با آن مسیر ما را ادامه داده است... در چهل سال گذشته یعنی از سال ۱۹۸۲ (سال تاسیس حزب الله) شاهد تحول کیفی و کمی بزرگی در احیای این مناسبت بوده‌ایم و از خدا می‌خواهم که به همه در تمام مناطق توفیق احیای این مناسبت به شکل بهتر و مفیدتر را در راه رضای خدا بدهد.

وی در پایان گفت، طبق معمول در شب‌های عزاداری محرم از تمرکز بر روی مسائل سیاسی پرهیز می‌کند و صحبت از این موضوعات را برای روز دهم محرم می‌گذارد.

ارسال نظرات