خبرهای داغ:
به منظور ارتقا آمادگی جسمانی و بالابردن توان رزمی، برنامه آموزشی با برنامه های متنوع میدان تیر روزانه با ماسک و پیاده روی با ماسک توسط رزمندگان وبسیجیان در گردان114امام حسین(علیه السلام)شهرستان دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۹۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور ارتقا  آمادگی جسمانی وبالابردن توان رزمی، برنامه آموزشی با برنامه های متنوع میدان تیر روزانه با ماسک و پیاده روی با ماسک توسط رزمندگان وبسیجیان در گردان114امام حسین(علیه السلام) شهرستان دهاقان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۴ شهرستان دهاقان در ارتباط با اجرای این برنامه گفت:در این برنامه آموزشی که با حضور بسیجیان در یکی از اردوگاههای شهرستان دهاقان برگزار گردید، ابتدا کلاس جنگ نوین اجرا وبسیجیان با ماسک زدن وپوشیدن لباس جنگ نوین آشنایی پیدا کردند.

این فرمانده تصریح کرد:از دیگر برنامه های اجرا شده راهپیمایی با ماسک وتیراندازی ۲۰۰ متر با ماسک برای اولین بار جهت نیروهای بسیجی بود که بدون هیچ گونه تلفات و حادثه ای اجرا گردید.

در پایان این برنامه،فرمانده گردان ضمن آمادگی لازم جهت رویارویی با هر گونه تهدید از سوی دشمنان،از حضور پر شور بسیجیان در برنامه گردان114امام حسین(علیه السلام) دهاقان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها