خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئول بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت درگذشت مرحومه مغفوره سرهنگ پاسدار افسانه یونسی و بسیجی فرهیخته خانم دکتر رحمانی

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه مرحومه مغفوره سرهنگ پاسدار افسانه یونسی و بسیجی فرهیخته خانم دکتر رحمانی درگذشت این دو عزیز رابه خانواده محترم شان، همکاران و دوستان و جامعه ورزشی سراسر کشور تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۱۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در این پیام آورده است: اخلاص، تواضع، پایبندی و پایداری بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و اخلاق مداری در عرصه ورزش از جمله ویژگی های ارزشمند این خواهران فرهیخته بود که در سایه آن توانستند سالیان متمادی در بسیج و سپاه و دیگر سنگرهای مهم خدمتگزاری منشا خدمات بسیار شوند. 

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تأسف و تأثر در گذشت همکار عزیزمان مرحومه مغفوره سرهنگ پاسدار افسانه یونسی که ازمدیران زحمتکش و وظیفه شناس تربیت بدنی نیروی زمینی بود و همچنین بسیجی فرهیخته گرانقدر  سرکار خانم دکتر رحمانی را به کلیه همکاران، آشنایان، دوستان، به ویژه خانواده محترم شان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
خبر رفتن دو خواهر گرانقدر و بسیجی و دوست داشتنی قلب همه ما را بدرد آورد. اخلاص، تواضع، پایبندی و پایداری بر ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و اخلاق مداری در عرصه ورزش از جمله ویژگی های ارزشمند این خواهران فرهیخته بود که در سایه آن توانستند سالیان متمادی در بسیج و سپاه و دیگر سنگرهای مهم خدمتگزاری منشا خدمات بسیار شوند. 
آنان سبک بال از کنار ما پر کشیدند اما خدمات خالصانه و حسن خلق شان همیشه در ذهن مان فراموش نخواهد شد. با وجودی که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست، اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه این عزیزان، مصیبت وارده را به خانواده محترم شان، همکاران و دوستان و جامعه ورزشی سراسر کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شان علو درجات و برای همه عزیزان صبر و شکیبایی مسألت مینمایم.

مینا بیابانی

مسئول بسیج جامعه زنان کشور

 

ارسال نظرات