خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۴۴۸۲۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبر گزاری بسیج ، به نقل از روابط عمومی و تبلیـغات ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه شهدای این ناحیه با سخنرانی حجت السلام والمسلمین قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان برگزار گردید که مطالبی  در مورد درس هایی از عاشورا بیان نمود .

ایشان در ادامه گفت : عاشورا درس هایی زیادی به ما می دهد و جریان مقابل عاشورا عبرت است .یکی از در سها این است که برای حفظ دین و عزت باید از همه چیز گذشت . جریان کربلا می گوید اگر غفلت بیاید جای حق وباطل عوض می شود .

وی در ادامه اذعان داشت : دنیا مداری ، غفلت از دین ، کنار رفتن از ارزش ها شکل می گیرد .وقتی قرآن را از عترت بگیرنند افرداری سر کار می آیند که تمام هدفشان رسیدن به مطاع دنیا می شود ، باید هوشیار باشیم انقلاب هم در معرض این خطر است ، اگر انقلابیون هم غفلت کنند معلوم نیست چه کسی بر سر کار آید و هیچ نشانی از ظواهر دین چیزی باقی نمی ماند .

قدوسی در ادامه بیان داشت : حفظ دین یکی از مهمترین در سهای عاشورا است ، لذا حضرت امام حسین (ع) اشاره کردند که من برای سرگرمی و خوشگذرانی و و فساد و حکومت قیام نکردم ، من برای اصلاح امت جدم و پدرم قیام کردم . دشمنان به شدت با همه دسیسه ها ، سعی دارند حرکت انقلاب را از بین و یا متوقف نمایند و باید هوشیار باشیم که در پازل دشمن بازی نکنیم درهر پست و مقامی باشیم ، همه ما در معرض این خطر هستیم .

امام جمعه شهر فلاورجان در پایان خاطر نشان کرد : اگر هدف مسئولیین دنیا باشد و از مردم جدا شدند دین وانقلاب به خطر می افتد ، دنیا گرایی هم انسان را گرفتار می کند و هدف را کم می کند . انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا می باشد و همان چیز هایی که عاشورا را تهدید می کرد الان هم انقلاب اسلامی را تهدید می کند و ما باید مواظب باشیم که انقلاب مورد تهدید و آسیب دشمنان قرار نگیرد .  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها