خبرهای داغ:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه اضمحلال خانواده و نابودی نسل آینده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۵۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- انسیه خزعلی در رشته توییتی در حساب کاربری خود درباره روز خانواده (۲۵ ذی‌الحجه) نوشت: در نقشه مهندسی کشور یکی از راهبردهای کلان فرهنگی تبیین، تشکیل، تحکیم، تعالی و ایمن‌سازی خانواده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه اضمحلال خانواده و نابودی نسل آینده است.
خزعلی تصریح کرد: تشکیل خانواده و تلاش برای آسان کردن آن، چه در جنبه‌های معنوی و فراهم کردن زمینه وصال زوجین و چه در جنبه‌های مادی و فراهم کردن لوازم ضروری ازدواج از قبیل تسهیلات، اشتغال و مسکن از مهمترین اولویت‌های مردم و دولت مردمی است.
وی افزود: تحکیم خانواده با آموزش مهارت‌های ارتباطی، تمرین تاب‌آوری، زندگی برای دیگری و با دیگری، مودت و گذشت و بالا بردن توان مدیریتی در ارتباط مؤثر بین اعضای خانواده شکل می‌گیرد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی خانواده نیز با تعریف چارچوب‌های اخلاقی و تقید اعضا به میثاق‌ها در کنار پاک نمودن جامعه از جلوه‌های جنسی مختص به خانواده و پیشگیری از دخالت عوامل بیرونی حفظ و حراست می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات