خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرچهان گفت: ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر در سیل اخیر به مردم خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۸۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

سرهنگ برزگر فرمانده سپاه ناحیه سرچهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به سیل اخیر، از امدادرسانی بسیج از آغاز شروع سیل خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی و بسیجیان این ناحیه از ابتدای بارش‌ها، آماده‌باش بودند و خدمات‌رسانی را آغاز کردند.

وی، اسکان حدود ۳ هزار نفر در سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌های شهرستان، کمک به تخلیه ۱۵۰ را مسکونی، نجات بیش از ۳۰۰ نفر افراد گرفتار در نقاط آسیب پذیر، و بازدید از تمام ۲۲ نقطه سیل‌زده شهرستان را از جمله خدمات آغازین بسیجیان سرچهان در سیل اخیر عنوان کرد.

به گفته برزگر، توزیع بسته‌های غذایی و پتو در میان سیل‌زدگان، لایه‌روبی مسیر‌های منازل و خانه‌های آب گرفته، پیگیری یک دستگاه لودر از سپاه فجر و استقرار آن در شهر حسامی، و به کارگیری حدود ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر، از جمله دیگر خدمات سپاه ناحیه سرچهان در سیل اخیر است.

فرمانده سپاه ناحیه سرچهان ادامه داد: هماهنگی و تعامل با تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان، تعامل و همکاری و بلوک‌بندی شهر ‌زده حسامی با فراجا، از دیگر اقدامات در راستای حدمت‌رسانی در سیل است.

وی گفت: مدیریت سد کره‌ای و ‌اقناع‌سازی کشاورزان و دامداران در راستای پرهیز از تردد در مسیرهای سیلابی شهرستان با کمک تیم‌های بسیجی، از جمبه دیگر خدمات سپاه ناحیه سرچهان به مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها