استاندار‌ سیستان و بلوچستان گفت: هنوز احتمال بارندگی غافلگیر کننده در ارتفاعات استان وجود دارد زیرا سامانه بارشی در استان همچنان فعال و آبگرفتگی قریب‌الوقوع است.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۸۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسین مدرس خیابانی شامگاه شنبه در پنجمین نشست مدیریت بحران اظهارداشت: خوشبختانه بارش های خوبی در استان اتفاق افتاد و هشدار و اطلاع رسانی به موقع و درست انجام شد که تلفات را به طرز محسوسی کاهش داد.

وی ادامه داد: تمام امکانات استان برای جلوگیری از خسارات احتمالی بسیج شد و علی رغم پهنه وسیع استان به بهترین شکل ممکن انجام گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور میدانی مدیران افزود: این حضور میدانی موجب شد تا علاوه بر مدیریت درست امدادرسانی به موقع انجام شود.

وی تصریح کرد:پیام دیگر این بارش برای استان این بود که نباید مهقور فضای مجازی شد چراکه دشمنان همواره با ایجاد شایعه در صدد دشمنی با نظام هستند.

مدرس خیابانی اذعان کرد: هیچ دغدغه ای مبنی بر کمبود آرد و نان وجود نداشت و در کمترین زمان ممکن برق روستا ها وصل شد.

وی با تاکید بر همیاری مردم و جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی اذعان کرد: همیاری مردم را مرهون اطلاع رسانی به موقع صدا و سیما روابط عمومی و فضای مجازی بودیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پایگاه های اورژانس هوایی نیز مستقر و تامین دارو انجام شد و هیچ کمبودی در این حوزه نداشتیم.

وی اظهارداشت: فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط باید بافت های فرسوده شهرستان را شناسایی و نسبت به مقاوم سازی آن اقدام کنند.

ارسال نظرات