خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما به ظرفیت دستگاه ها و پشتیبانی‌های آنها ایمان داریم. سپاه و بسیج سازندگی، همان جهادگران عرصه خدمت بی منت هستند که دغدغه ای جز حل مشکلات مردم ندارند.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۶۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، کارگروه بسیج سازندگی با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ حسینیانی مسوول سازمان بسیج سازندگی استان، معاونین و مدیران کل استان در استانداری قزوین برگزار شد.

سردار آتانی در این جلسه با اشاره به تفاوت کار سپاه و بسیج سازندگی با سایر دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: ما منکر تلاش و خدمات سایر دستگاه ها نیستیم اما زمان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش ما این است که وعده‌هایی که به مردم عزیز و مسئولین می‌دهیم در موعد مقرر اجرا شود.

وی گفت: در جلسه ای که با مسوولان جهاد کشاورزی استان داشتیم بخشی از جلسه مربوط به مراجعات و انتظارات روستاییان بود و بیش‌از ۷۹ مورد از نامه های مردمی که به دفتر ما و بسیج سازندگی سپاه استان ارسال شده مربوط به حوزه آب شرب و آب کشاورزی است. لذا با توجه به اهمیت موضوع، جلسه ای با اولویت آبرسانی به روستاها تشکیل دادیم.

سپاه و بسیج، جهادگران عرصه خدمت بی منت به مردم هستند  

سردار آتانی اظهار کرد: ما می‌توانیم با ظرفیت‌هایی که داریم می توانیم از دستگاه ها پشتیبانی کنیم. اما امروز با توجه به ضرورت حل مشکل مردم عزیز که علاوه بر آن پنج مجتمع بزرگ آبرسانی به ۹۶ روستای استان، ۷۹ درخواست مردمی دیگر نیز اولویت است لذا برای رفع سریع این مشکل نیازمند کمک استان هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ما به تک‌تک شما و پشتیبانی‌های شما ایمان داریم و ما همان جهادگران عرصه خدمت بی منت هستیم که دغدغه ای جز حل مشکلات مردم نداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها