خبرهای داغ:
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس از مناطق سیل‌زده از توابع آباده طشک بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۶۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین پور نورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس در بازدید از مناطق سیل‌زده از توابع آباده طشک، گفت: با توجه به تداوم بارش‌های نقطه‌ای که در شهرستان‌های استان شاهد هستیم و طبق ارزیابی‌ها و بررسی‎‌هایی که تاکنون داشتیم هنوز  آمار دقیقی از خسارات وارده به منازل اعلام و برآورد نشده است.

او با اعلام اینکه در حال حاضر گروه‌های جهادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در محل حادثه حضور دارند، افزود: متاسفانه در بازدید‌های انجام شده عمده خسارت‌ها در روستا‌های صالح آباد و شهرک امام صادق بود که با همکاری نیرو‌ها آب منازل آسیب دیده تخلیه شد که متاسفانه به دلیل ورود گل و لای آسیب جدی به لوازم‌های خانگی وارد شده بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: با همکاری سارمان بسیج سازندگی استان و گروه‌های جهادی میزان دقیق آسیب‌های وارد شده بررسی خواهد شد و در حال حاضر در گام اول به آسیب دیدگان اسکان موقت و کمک‌های اولیه از جمله آذوقه و امکانات دیگر داده شده است.

پورنورعلی با بیان اینکه در گام بعدی با استقرار آسیب دیدگان ارزاق چندماهه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و برخی از وسایل زندگی آن‌ها با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین خواهد شد، ادامه داد: همچنین وسایل پاکسازی منازل از جمله کارواش در اختیار گروه‌های جهادی قرار داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها