مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: جوانان با الگو گرفتن از قیام عاشورا ، پاسداشت ارزش ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شوند.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت نژاد مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در مراسم اولین روز دهه محرم در جمع کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان افزود: فلسفه اين قيام از بين بردن انحرافات، فتنه و احياي سنت رسول‌الله (ص) و امر به معروف و نهی از منكر بود. 

 

وی اظهار داشت: آنچه در بازخوانی قيام اباعبدالله (ع) مشاهده می شود، اين است كه علت و فلسفه قيام عاشورا مبارزه با جهل و نادانی، از بين بردن انحرافات، فتنه‌ها، كج‌ فكری و عمل به سنت پيامبر (ص) و احيای امر به معروف و نهی از منكر است. 

 

حجت‌الاسلام سعادت نژاد ادامه داد: قيام امام حسين (ع) مبارزه با سردمداران زر و زور، جهل و نادانی بود كه ايشان با ايثار جان خود نهال اسلام را تا ابد زنده كرد. 

 

وی قيام امام حسين (ع) و عاشورا را برای تمام انسان‌های آزاده، درس دانست و گفت: عاشورا به ما درس مي‌دهد كه هيچ‌گاه زير بار ظلم و ستم ستمگران نرويم و همواره برای احيای ارزش‌های اسلامی بكوشيم.

 

 مشاوره عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آگاهي بخشی نهضت عاشورا به نسل جوان خاطر نشان كرد: خواص نقش مهمي را در معرفی و تبیین قيام امام حسين (ع) برای نسل جوان دارند. 

 

وی اضافه كرد: جوانان می توانند با الگو گرفتن از قيام عاشورا، پاسداشت ارزش‌ها و احيای امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اسلامی گام بردارند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات