خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

وی افزود:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی چند ماهه اعضای 6 نفره باند قاچاقچیان سلاح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و مقتدرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهارکرد:ماموران پلیس در بازرسی از محل‌های دپوی قاچاقچیان تعداد 5 قبضه سلاح شورشی به همراه 9 هزار فشنگ جنگی و بیش از 100 قبضه سلاح سرد کشف کردند.

صالحی با تاکید به اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه، قتل و... است، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها