با هدف کارگشایی از مشاغل خانگی و رونق کسب و کار آن ها چهار وام 500 میلیون ریالی به اعضا صندوق خانگی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد آمنه (س) در سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج و با هدف کمک به خانواده های نیازمند اقداماتی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

راضیه شهادت در خصوص برنامه های انجام شده در پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف فراهم کردن شرایط مساعد برای ازدواج زوجین یکی از بسیجیان نوعروس به حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه جهت دریافت وام 50 میلیون ریالی معرفی شد.

او افزود: وام دهی به چهار نفر از اعضای صندوق خانگی به مبلغ 500 میلیون ریال در جهت کارگشایی و توسعه رونق کار و فعالیت خویش نیز از دیگر اقدامات انجام شده به همت بسیجیان بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: از زمان آغاز رزمایش سفیران مهر در هفته عفاف و حجاب این برنامه به همت بسیجیان ادامه داشته و ضابطین امر به معروف در منطقه زائرسرای لاسجرد حضور یافته و اقدام به تذکر لسانی می کنند.

شهادت بیان داشت: همچنین مبلغ 30 میلیون ریال از صندوق ذخیره پایگاه به فرد نیازمند در روستا اهدا شد. اهدای یک عدد ویترین و کمد بچه به خانواده نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده به همت بسیجیان با یاری خیرین بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها