خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سردشت گفت: شهادت فرصت ارزشمندی برای حیات معنوی است.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۹۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش بسیج از سردشت، سرهنگ پاسدار قاسم نصیری فرمانده سپاه سردشت در دیدار با خانواده شهید خضر اشک‌شیرین، اظهار کرد: شهادت یک فرصت ارزشمند برای این است که یک فرد خاکی به سرچشمه نور نیل پیدا کرده و به هستی مطلق که همانا خداوند متعال است، نزدیک شود.

وی ادامه داد: طبق آموزه‌های قرآنی شهید را نباید فردی بدانیم که دچار فنا شده است، بلکه فرد بعد از شهادت حیات معقول پیدا می‌کند، که ماورای حیات مادی و جسمانی است، که همه ما تجربه می‌کنیم.

فرمانده سپاه سردشت خاطرنشان کرد: شهادت عشق عمیق فرد برای وصال به محبوب و معشوق که همان خداوند است، را در زیباترین شکل به تصویر می‌کشد.

نصیری با بیان اینکه، شهید آگاهانه و به خاطر دست پیدا کردن به یک هدف مقدس و به تعبیر قرآن فی‌سبیل‌الله این مسیر را انتخاب می‌کند، اضافه کرد: شهدا در هر زمینه‌ای برای ما الگویی وارسته و شخصیت مثال‌زدنی هستند.

وی گفت: بنابراین چنین افراد نه‌تنها در این دنیا بین ما خاکیان بلکه نزد افلاکیان هم از جایگاه ممتازی برخوردار هستند، که این شان و منزلت والا را خداوند فقط به بندگان خاص و خالص خود اعطا می‌کند.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه، امنیت، آرامش و اقتدار امروز  کشورمان را مرهون فداکاری شهدا هستیم، ادامه داد: همچنین به خاطر صبر، شکیبایی و بردباری خانواده معظم شهدا وامدار آنها هستیم.

نصیری بر جایگاه و منزلت خانواده شهدا و ضرورت تکریم هرچه بیشتر خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: این خانواده‌ها با وجودی که جگرگوشه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، ولی ثابت‌قدم در راه ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند..

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین توطئه‌های دشمن با جهاد تبیین خنثی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای پیروزی در این مسیر نیازمند معارف شهدا به‌ویژه شهدای روحانی، فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آنها به نسل جوان هستیم.

فرمانده سپاه سردشت گفت: جهاد تبیین وظیفه خطیر همه از جمله رسانه‌ها، روحانیون، دانشجویان، معلمان، اساتید، مسئولان و سایر اقشار انقلابی است.

شهید خضر اشک شیرین  سال ۱۳۹۰ در درگیری با اشرار ضدانقلاب  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات