خبرهای داغ:
اختامیه دوره تکمیلی بسیجیان لشکر14 امام حسین علیه السلام با عنوان دوره شهید براتی ،با حضور فرمانده ، مسئول حفاظت اطلاعات و مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر14امام حسین(علیه السلام)،در جمع بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۴۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

به گزار شخبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، اختامیه دوره تکمیلی بسیجیان لشکر14 امام حسین علیه السلام با عنوان دوره شهید براتی ،با حضور فرمانده ، مسئول حفاظت اطلاعات و مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر14امام حسین(علیه السلام)،در جمع بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر14امام حسین(علیه السلام)با بیان این خبر گفت:هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، سازماندهی نیروی گردانهای امام حسین(علیه السلام) وهمچنین آمادگی جهت خدمت مقدس سربازی و کفایت دوره رزم مقدماتی میباشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به آموزشهای طی شده افزود:در این دوره تکمیلی کلاسهای تئوری وعملی برای بسیجیان برگزار شد که از جمله این کلاسها میتوان به کلاسهای نظامی،عقیدتی سیاسی وحفاظتی امنیتی اشاره کرد.

وی در پایان با بیان برنامه های پیش رو گفت:به یاری خدا سعی داریم در برنامه دوره های بعدی،سطح کیفی آموزش بسیجیان گردانهای امام حسین(علیه السلام) را ارتقا دهیم چراکه هر جوان بسیجی باید یک نیروی انقلابی برای دفاع از اسلام و ولایت باشد چون انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های همه بسیجیان است.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه یکی از بسیجیان شرکت کننده در این دوره به بیان معایب و محاسن این دوره در حضور فرمانده لشکرپرداخت و مسئولین مربوطه نیز دستورات لازم را در جهت رفع نواقص صادر نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها