خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده شهرستان بختگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۵۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به دنبال فعالیت سامانه بارشی مونسون، از روز چهارشنبه گذشته تا کنون و بارش های سیل آسا و موسمی تابستان که شهرستان ارسنجان و شهرستانهای اطراف را در برگرفت، در شهرستان بختگان علاوه بر تلفات جانی، خسارت های زیادی به این شهرستان وارد کرد.

در همین راستا سیامک صادقی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: از همان ابتدای وقوع سیل در سطح شهرستان بختگان نیروهای سپاه پاسداران به‌ همراه بسیجیان گروه‌های جهادی به کمک و امداد رسانی مردم مناطق سیل زده شتافتند.

وی افزود: از آغازین ساعات وقوع سیل در روستاها و دهستان ها در شهرستان ارسنجان و بختگان بسیج و سپاه همچون همیشه در میدان حاضر شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: قبل از وقوع بارش باران ، طوفان و سیلاب جلسات فراخوان و هشیار باش گروه های جهادی منطقه ای شهرستان ارسنجان تشکیل شد و سپس در این راستا یکشنبه ۹ مرداد ۶ گروه جهادی به تعداد حدود ۶۰ نفر و دو شنبه ۷ گروه جهادی از جمله گروه های جهادی پاسداران، سربازان و بسیجیان مناطق مختلف شهرستان ارسنجان به آسیب دیدگان و سیل زدگان شهرستان بختگان یاری رساندند.

سرهنگ صادقی عنوان کرد: همچنین در پی وقوع سیل به کلیه پایگاه های مقاومت بسیج در هر منطقه شهری و روستا آماده باش اعلام شد و کمک رسانی از همان دقایق اولیه وقوع سیل آغاز گردید.

سرهنگ صادقی در پایان گفت:گروههای جهادی برای کمک به مناطق محروم شهرستان به صورت مستمر نقش آفرینی کرده اند و در مواقع بحران نیز همواره پای کار بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها