خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود با خانواده دو‌شهید هنرمند این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۷۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، در این دیدار‌ها که نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از خبرنگاران وی را همراهی می‌کردند، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود با خانواده شهدای هنرمند محمد ابراهیم حسین پور و بهروز مشتاقی دیدار و از آن‌ها تفقد کردند.
حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در این دیدار‌ها با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این دیدار‌ها را سبب برکت کار‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم شهدا توفیق دهند در مسیر آنان باشیم و راه ایشان را ادامه دهیم و خانواده شهدا از دعای خیر خود ما را فراموش نکنید.
در این دیدار‌ها نیز خانواده شهدا با بیان خاطراتی از شهدا بر تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.
در پایان این دیدار‌ها لوح تقدیر و هدیه به خانواده شهدا اهدا گردید.
شهید محمد ابراهیم حسین پور در سال ۱۳۶۷ در منطقه ماووت شهید شدند و این شهید خطاط و طراح بودند و شهید بهروز مشتاقی، نیز در سال ۱۳۶۷ در منطقه ماووت شهید شدند و او نیز خطاط بودند.
این دیدار‌ها به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خانواده شهدای هنرمند با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها