برگزاری سلسله نشست‌های باموضوع ترویج فضیلت‌های اخلاقی توسط پایگاه های حوزه مقاومت خواهران الزهرا (س) تنگستان
کد خبر: ۹۴۴۸۵۹۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سلسله نشست‌های تبیینی وتربیتی ترویج فضیلت های اخلاقی و دینی پایگاه های مقاومت حوزه خواهران الزهرا (س )با رویکرد جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
زهره کرمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) تنگستان درخصوص اجرای این برنامه ها گفت:این برنامه ها در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شدوتاحصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) تنگستان در ادامه افزود:اگر در بعضی جوامع نسبت به تربیت اخلاقی و ارزشی و بخصوص تربیت اخلاقی دینی و مذهبی تردید وجود دارد، نه لزوماً به‏ خاطر تردید در ضرورت تربیت اخلاقی، بلکه به‏ خاطر تردید در امکان تحقق تربیت اخلاقی و ارزشی حقیقی است و این تردید خود ریشه در ضعف و نارسایی‏های موجود در رویکردها و روش‏های تربیت اخلاقی و ارزشی دارد.
زهره کرمی درپایان با اشاره به رفع ابهامات موجود در تربیت اخلاقی تصریح کرد:روشن‏ نمودن و تبیین دقیق رویکردها و روش‏های تربیت اخلاقی و ارزشی می‏تواند در جهت رفع ابهامات و تردیدهای موجود و در نتیجه در ایجاد انگیزه بیشتر در توجه به تربیت اخلاقی و ارزشی مؤثر باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات