به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم جمعی از پایوران و وابستگان سپاه ناحیه فارسان در اقدامی خداپسندانه بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم جمعی از پایوران و وابستگان سپاه ناحیه فارسان با مراجعه به مرکز اهداء خون در اقدامی خداپسندانه بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

 فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: در بحران های پیش آمده و با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا در کشور و استان متاسفانه شاهد کاهش اهدا کنندگان خون و به تبع آن کاهش ذخایر خونی در هستیم، لذا جمعی از وابستگان و پایوران سپاه ناحیه فارسان تصمیم گرفتند تا با مراجعه به مرکز انتقال خون و اهداء خون خود، سهم کوچکی در حل مشکلات کمبود خون برای بیماران نیازمند داشته باشند.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی ادامه داد: هموطنان عزیز اطمینان داشته باشند که در خونگیری از اهداکنندگان تمام نکات ایمنی و بهداشتی رعایت می‌شود و تمام تجهیزات این مراکز، ضد عفونی و استریل می‌شوند لذا عزیزان و همشهریان می توانند با خیالی آسوده با اهداء خون هم به سلامت خود و هم به سلامت بیماران نیازمند کمک کنند و در این امر خداپسندانه شریک شوند.

ارسال نظرات