به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان یکی از لشکرهای پر افتخار در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مبارزه با نیروهای تروریستی بوده و فرماندهان بسیاری را در آن دوران به مانند سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، املاکی و قلی‌پور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۶۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه قدس گیلان در حسینیه بنی فاطمه لشکر  عملیاتی ۱۶ قدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان این سرزمین اسلامی به دنبال نابودی و نفوذ به ایران بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند ولی جوانان این مرز و بوم با جانفشانی‌های خود همواره اجازه جدایی یک متر از خاک ایران را به استکبار ندادند.

وی با اشاره به نقش فرماندهان گیلانی در دوران دفاع مقدس گفت: لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان یکی از لشکرهای پر افتخار در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مبارزه با نیروهای تروریستی بوده و فرماندهان بسیاری را در آن دوران به مانند سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، املاکی و قلی‌پور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از افتخارات سپاه پاسداران را اطاعت بی چون و چرا از ولی ففیه دانست و افزود:  سپاه بی‌واسطه زیر امر ولی فقیه است لذا همه ما باید سعی کنیم این موقعیت مهم را به هیچ چیزی از دست ندهیم .

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به خودسازی معنوی در بین پاسداران بیان کرد: قضاوت سریع، غیبت و تهمت را باید از خودمان دور کنیم تا با رعایت اخلاق حسنه اهداف انقلاب  را پیش ببریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات