سردار «محمد عبدالله‌پور» در پیامی ارتقای درجه سردار سرتیپ دوم پاسدار «سبحان تاور» فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ارتقای درجه سردار سرتیپ دوم پاسدار «سبحان تاور» فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

ترفیع و ارتقای درجه حضرتعالی به سرتیپ دومی که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد به جنابعالی است را به شما و تمامی همکارانتان در تیپ مخصوص میرزا کوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان در جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ظل توجهات رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

بی‌شک خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا می‌گردد.

اینجانب ترفیع و ارتقاء درجه حضرتعالی به سرتیپ دومی را به شما تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونتان را در راه خدمت به مردم شریف گیلان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات