مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ازآیین یوم العباس همزمان باروز تاسوعا خبر دادوگفت: این مراسم از چهارراه هفت تیر کرج شروع می شود و تا میدان بلال و از آنجا تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از آیین یوم العباس همزمان با روز تاسوعا خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با روز تاسوعا از چهارراه هفت تیر کرج شروع می شود و تا میدان بلال و از آنجا تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی و برپایی۶۰ موکب که صاحبان آن ها از هیئت های شناسنامه دار هستند، افزود: در این مسیر، موکب های هیئات قومیت‌های مخلتف، تعزیه خوانی، بانوان، عفاف و حجاب، سه ساله ها، شیرخوارگان، هنرمندان  در این آیین حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام ولایی بر حق خاطرنشان کرد :صاحبان موکب ها از هیئات شناسنامه دار خواهند بود و افراد ناشناس  نقشی نخواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در پایان با بیان اینکه اتباع در این برنامه حضور دارند، گفت: پلیس امنیت، نیروی انتظامی و پلیس راهور به ایجاد آرامش و امنیت فضا کمک می کنند.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات