خبرهای داغ:
اجرای ویزیت رایگان و ارائه خدمات دندانپزشکی محلات کرامت قائمیه و محمدیه با همکاری دندان پزشک جهادی در نایین درحال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۰۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در راستای خدمت رسانی به قشر محروم شهرستان ، جرای طرح لبخند مهر با ارائه خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان اهالی محترم و محروم محلات کرامت محمدیه و قائمیه نایین با همکاری دندانپزشک جهادی سرکار خانم میر رکنی در حال اجراء می باشد.

    سرهنگ پاسدار بنیادی مسئول معاونت اجتماعی بسیج نایین در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت : طرح لبخند مهر با هدف ارائه خدمات پزشکی به قشر محروم و آسیب پذیرجامعه ، با شناسایی و ثبت نام خانواده های محروم توسط مدیران محلات کرامت محمدیه و قائمیه نایین آغاز گردید و تعداد 150 نفر از این افراد خدمات ویزیت رایگان و معاینه دریافت نموده و تعداد50 نفر دیگر شامل خدمات تکمیلی از قبیل ترمیم ، عصب کشی و پرکردن دندان قرار گرفتند که به مرور زمان در روزهای آتی در حال انجام می باشد.

سرهنگ پاسدار بنیادی در تکمیل توضیحات خود گفت : این طرح به ابتکار معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان ، با تخصیص اعتبار یک میلیارد ریال انجام پذیرفته و از ظرفیت پزشکان خیر و جهادی شهرستان در این خدا پسندانه استفاده می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها