مادران مؤمنه شهدا عزیزترین هستند که خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در راه دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند. صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگوست
کد خبر: ۹۴۴۸۸۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ در پی ارتحال مادر شهید ابراهیم باباعلی، اولین شهید دوران دفاع مقدس شهرستان تفرش، حجت الاسلام اسماعیل محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تفرش با صدور پیامی با مردم شهید پرور تفرش ابزراز همدردی کرد، متن پیام وی بدن شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مادر شهید والامقام ابراهیم باباعلی از دلاوران دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تألم شد.

به‌راستی‌که مادران مؤمنه شهدا عزیزترین هستند که خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در راه دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند. صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگوست چراکه با ایمان و اعتقادی راسخ، فرزندانی بصیر و شجاع تربیت کرده و در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار نمودند. مادران شهدایِ والامقام، اسوه‌های ایثار هستند که با تقدیم فرزندانی پاک‌نهاد، شریف و غیور، حافظِ جان و کیان و ناموس و ضامن عزت و استقلال شدند.

این مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم باباعلی و میرحسینی و مردم شهیدپرور شهرستان تفرش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و هم‌جواری با فرزند شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسئلت داریم.

شهید ابراهیم باباعلی در تاریخ 21 مهر ماه 1360 به شهادت رسیده بود.

ارسال نظرات