خبرهای داغ:
مراسم عزاداری وسینه زنی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام یا حضور مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام در ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مراسم عزاداری وسینه زنی حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام یا حضور مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه حضرت جوادالائمه عليه السلام خراسان شمالی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش در ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان برگزار گردید.


در این مراسم حجت‌الاسلام زحمت کش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت :
ازخداوند باری تعالی عاجزانه خواستاریم که اسامی ما را در طومار عزاداری های اباعبدالله الحسین علیه السلام ثبت وظبط فرماید در دنیا توفیق زیارت حضرت و درآخرت شفاعت آنحضرت نصیب ما بگرداند. وی در ادامه افزود، آقا اباعبدالله، با قیام و نهضت خودشان دهها و صدها درس به جامعه بشریت ،بالاخص مسلمانان،بخصوص ملت تشیع ارائه دادند.


حجت الاسلام زحمتکش در ادامه افزود،ما هرچه داریم از قیام و کربلای آقا اباعبدالله، است.شهید مطهری ره می فرماید،شمر ۱۴۰۰ساله پیش که امام حسین علیه السلام در مقابل او ایستاد ،آن‌ شمر امام حسین علیه السلام را به قتل گاه برد و شهیدش کرد،مرد و تمام شد،باید شمر زمان حاضر را دریافت .
زحمتکش افزود، اگر ما امروز در انقلاب اسلامی سر سفره دین و دیانت و قرآن و اسلام و ولایت نشسته ایم ،باید متوجه شمر زمانه خودمان‌ باشیم،چون هرجا پای دین هست ،پای بی دینی هم هست،هرجا مظلومي هست ،ظالمی هم هست وما باید شرایط کنونی را تبیین کنیم.این انقلاب عظیم ما ،دشمنان تا دندان مسلحی دارد،از روز اول که این انقلاب شکل گرفت،بساط ظلم وجور هم برچیده شدو این انقلاب سبب شدکه زیادی خواهی های خیلی از کشورها و ممالک را که دنیا را برای خود تسخیر کرده بودند وخودشان را ارباب می دانستندجمع کرد و معادلات دنیا تغییر کرد.این بیداری اسلامی که امروز وجود دارد،این حقانیت مذهب تشیع که امروز وجود دارد.این همه هجمه های تبلیغاتی دشمن،آموزه های دینی شیعی در دنیا حرف اول را می زند.


وی افزود، شرایط کنونی انقلاب شرایط حساس و پیچیده است. و جنگی که در این شرایط کنونی دشمنان ما دنبالش هستند به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی یک جنگ ترکیبی است. این جنگ با جنگ های قبلی دشمن متفاوت است زیرا در طول این ۴۰ سال دشمن هم جنگ نظامی با جمهوری اسلامی انجام داد و هم جنگ سیاسی اقتصادی و فرهنگی.


وی در ادامه خاطرنشان کرد دشمن تمام توان و تلاش خود را برای خارج کردن انقلاب از مسیر خود در این چهل سال انجام داده است اما به فضل الهی امروز عزت عظمت اقتدار و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است. اما جنگ امروز دشمنان با نظام جمهوری اسلامی متفاوت از گذشته است به مقام معظم رهبری از آن تعبیر به جنگ رنگ ترکیبی می کند که در آن دشمن از تمام ابزار خود برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می‌کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها