سرهنگ پاسدار محمد مهجوری گفت: امر به معروف و نهی از منکر مختص یک گروه و جریان خاص نیست لذا اگر می خواهیم گناهات و اشتباهات در سطح یک جامعه کم شود این یک واجبی است که بایستی همه ما دغدغه مند باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در راستای پاسداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به کار خیر که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بخاطر آن قیام کردند مجموعه‌ای از افراد انقلابی و دغدغه مند در حوزه های مختلف از جمله حوزه های فرهنگی ، اجتماعی بصورت داوطلبانه در این امر واجب فراموش شده آموزش های لازم را گذراندند و سازماندهی شدند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با سراسر کشور ۵ محرم الحرام تحت عنوان سفیران مهر اقدام به تذکر لسانی انجام می شود.


فرمانده سپاه اراک بیان کرد: سپاه اراک هم حدود ۵۰ گروه تذکر لسانی را سازماندهی کردند که در این رزمایش سفیران مهر شرکت می کنند.


سرهنگ پاسدار مهجوری خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مختص یک گروه خاصی نیست لذا اگر می خواهیم گناه  و اشتباهی در سطح یک جامعه کم و یا خشکانده شود این یک واجبی است که بایستی همه ما دغدغه مند باشیم و در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اقدام عملی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات