سردار نظری گفت:یک هزار و ۵۹۷ جهادگر در قالب ۲۱۵ گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند و ۴۰۰ منزل تاکنون پاکسازی شده است و این روند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۵۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سردار محمد علی نظری در حاشیه بازدید از منازل سیل زده در رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم بالای برندگی در چند سال اخیر در سیرجان و شهربابک علی الخصوص در رفسنجان بی سابقه بوده است.

وی افزود: اقدامات خوبی از سوی تمامی دستگاه‌ها صورت گرفته است و این همدلی و حضور مسئولان در میدان، موجب خدمت رسانی مضاعف برای سیل زدگان شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دست بسیجیان را باید بوسید، آنها در عمده کارهای پیشگیری قبل از سیل و بعد از سیل سهیم بودند

این مقام مسئول گفت: ۱۰۰ نفر تکاور لشکر ۴۱ ثارالله در شهرک فرهنگیان برای کمک به سیل زدگان حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه تا دو روز آینده شهرک فرهنگیان آماده زندگی عادی مردم می شود، ابراز کرد: یک هزار و ۵۹۷ جهادگر در قالب ۲۱۵ گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند و  ۴۰۰ منزل تاکنون پاکسازی شده است و این روند ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: خدمات رسانی با استفاده از ۴۶ پمپ کفکش، ۳۷ دستگاه پمپ آب،  ۲۳ دستگاه لجن کش، ۳۵ کارواش بزرگ برای شستن فرش و لوازم در مدت زمان کوتاه، ۴۹ تانکر سمپاش، ۱۲ دستگاه تراکتور در حال انجام است.

سردار نظری گفت: خودروهای عملیاتی کاماز گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه برای نجات سیل زدگان تنها در یک مورد ۱۸ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند

وی تصریح کرد: با کمک بسیج کشاورزی و گروه های جهادی برای پاکسازی باغات پسته که زیر گل و لای رفته اند، از تمام اقشار، پیشکسوتان، روحانی، دانشجویی و فرهنگیان به ویژه بسیج محلات اعلام آمادگی شده است .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: در روستای کوثر ریز چندین منزل نیاز به آواربرداری و ساخت مسکن است و در ساخت مسکن سیل زدگان نیز اعلام آمادگی شده تا با کمک گروه های جهادی این کار صورت گیرد.

ارسال نظرات